Transmetuar më 13-09-2019, 13:55

Rruga e Qumështit, galaktika jonë, mund të ishte plot alienë inteligjentë dhe teknologjikisht të përparuar.

Këto civilizime jashtëtokësore mund të kenë eksploruar Toka në të kaluarën (përpara se të evoluonim) pa lënë gjurmë, ose ata ndoshta kanë vendosur me vetëdije të mos e vizitojnë planetin. Ndoshta ata tashmë e kanë në mendje ta bëjnë atë në të ardhmen.

Arsyeja pse ende nuk do të kishte qenë kontakti i parë historik, thjesht mund të varet nga fakti se alienët janë planifikues të kujdesshëm, të cilët ndjekin lëvizjet e ngadalta qiellore që presin për kushtet dhe distancat më të favorshme për tu hedhur nga një sistem ylli në tjetrin.

Këto përfundime u arritën nga një ekip studimor amerikan i udhëhequr nga shkencëtarë nga Universiteti i New York Rochester, i cili bashkëpunoi ngushtë me kolegë të Departamentit të Astronomisë dhe Astrofizikës të Universitetit Shtetëror të Pensilvanisë, Departamenti i Astronomisë së Universitetit Kolumbia dhe projekti NASA Nexus për Shkencat e Sistemeve Exoplanetary (NexSS).

Shkencëtarët e koordinuar nga profesori Jonathan Carroll-Nellenback, profesor në Departamentin e Fizikës dhe Astronomisë së Universitetit të Nju Jorkut, kanë dhënë praktikisht një interpretim tjetër të Paradoksit të famshëm Fermi: "Nëse galaktika jonë është plot me civilizime inteligjente jashtëtokësore, atëherë ku janë, a kanë mbaruar të gjithë? "

Në bazë të modeleve të vjetra matematikore të përdorura për t’u përpjekur për ta zgjidhur, ne gjithmonë arritëm në dy përfundime: ose alienët kufizohen në planetët e tyre dhe nuk mund të lëvizin, ose – një hipotezë përfundimisht shqetësuese – ne jemi qeniet e vetme inteligjente në Rrugën e Qumështit.

Për profesorin Carroll-Nellenback dhe kolegët, sidoqoftë, alienët mund të presin kohën e duhur për t’u shfaqur në Tokë, ose ata mund ta kenë bërë tashmë këtë në të kaluarën.

Përmes llogaritjeve të sofistikuara matematikore që simuluan përhapjen e civilizimeve jashtëtokësore në zemrën e Rrugës së Qumështit, shkencëtarët kanë arritur në përfundimin se galaktika jonë mund të ishte e pasur me sisteme të qëndrueshme të banuara ose të gatshme për të qenë.

Si përfundim, fakti për të mos parë kurrë alienët "nuk do të thotë se jemi vetëm", ​​tha autori kryesor i studimit, duke shtuar se planetët e banueshëm janë ndoshta të komplikuara për tu arritur dhe thjesht larg. Detajet e hulumtimit u botuan në revistën shkencore The Journal Astronomical./b.l/noa.al/