Transmetuar më 15-11-2019, 11:16

Në fillim të këtij viti, një shef ekzekutiv shpenzoi 9.500 dollarë për një fustan për gruan e tij.

Kjo shumë u konsiderua e madhe, sidomos për një veshje që nuk ekziston, të paktën në forma fizike.

Blerja u bë nga Richard Ma, i cili punon për një kompani sigurie me bazë në San Francisco.

Ai pagoi për një fustan digjital, të dizajnuar shtëpia e modës "The Fabricant" në mënyrë grafike, e cila mund të përdorej vetëm për rrjete sociale.

"Është shumë e shtrenjtë, por është një investime", tha Richard Ma.

Ai shpjegoi që zakonisht nuk shpenzojnë për rroba të shtrenjta, por e dëshironte këtë sepse e konsideron si diçka që do i vlejë për një kohë të gjatë.

"Në 10 vitet e ardhshme, çdo njeri do të jetë duke veshur diçka digjitale. Është një moment unik dhe është shenjë e kohës", shtoi ai.

Gruaja e tij, Mary Ren e shpërndau imazhin në faqen e saj personale në Facebook.