Transmetuar më 19-10-2020, 11:59

Muzeu Royal Air Force Cosford do të hapë dyert për trembëdhjetë avionë gjatë një fundjave dy ditore të kabinave të hapura të shtunën 19 dhe të dielën 20 tetor.

Tifozët e aviacionit dhe familjet me pilotë të rinj që lulëzojnë mund të shijojnë një vështrim më të afërt brenda disa prej avionëve unikë dhe historikë nga koleksioni i Muzeut, duke përfshirë një nga bombarduesit V-ikonë të RAF.

Mbajtësve të biletave do t’u jepet deri në gjashtë orë për të eksploruar gjithçka, nga avionët luftarakë britanikë, gjermanë dhe japonezë të Luftës së Dytë Botërore, te avionët pionierë të kërkimit dhe zhvillimit – shumë prej të cilave janë shembujt e vetëm në botë.

Vickers Valiant B.1 XD818 i vetmi që ka mbijetuar është një nga avionët që vizitorët do të jenë në gjendje të hedhin një vështrim brenda. Valiant ishte një nga tre llojet e avionëve që përfshinte Forcën V, forcën strategjike të sulmit bërthamor të RAF, gjatë viteve 50 dhe 60. XD818 është e garantuar të jetë një nga pikat kryesore të fundjavës.

" Valiant ishte i pari i avionëve të klasit V të Komandës së Bomberëve që u bë operacional dhe vendosi forcën parandaluese bërthamore ajrore të Britanisë përpara se të fillonte karburantin operativ, gjatë fluturimit për Forcën Ajrore Mbretërore".

"Jo vetëm që ishte V-Bomberi i parë që hyri në shërbim, por ishte gjithashtu i pari që hodhi një armë bërthamore britanike operacionale, të koduar Blue Danube, e cila u zhvillua mbi Maralinga, Australi në 11 Tetor 1956".

Në fakt, Muzeu Valiant, XD818, kreu rënien e parë provë të bombës hidrogjen të Britanisë, të koduar me emrin Granit i Shkurtër, mbi Paqësorin Jugor në 15 maj 1957.

Valiant shfaqet së bashku me dy llojet e tjerë që i përkasin Forcës V, Handley Page Victor dhe Avro Vulcan në Ekspozita Kombëtare e Luftës së Ftohtë e Muzeut, i vetmi vend në botë ku mund të shikoni të tre avionët së bashku.

Gjithashtu në rreshtin e ngjarjeve është Bristol 188, shpesh një pikë bisedimi për vizitorët më të rinj të Muzeut, kurioz për formën e tij me pamje të pazakontë. I ndërtuar kryesisht nga çelik inox, ky aeroplan u krijua për të hetuar efektet e temperaturave të larta në strukturat e avionëve me shpejtësi supersonike. Për të mbrojtur pilotin nga grumbullimi i nxehtësisë, u instalua një sistem i veçantë ftohje kabinë. Me nofkën enc Flaming Pencil ’, vetëm dy Bristol 188 fluturuan ndonjëherë, me një të tretë që morën pjesë në provat në tokë.

Familjet do të kenë mundësinë të ngjiten në bord dhe të eksplorojnë Belfastin e Shkurtër, një gjigant të flotës së ngarkesave të Luftës së Ftohtë të RAF, dhe të zënë një vend brenda Focke-Wulf FW 190, një nga avionët luftarakë më të suksesshëm të Luftës së Dytë Botërore dhe një elementi kryesor në forcën luftarake të Luftwaffe. Mahnituni në kabinën e Supermarine Spitfire më të vjetër në botë, një nga avionët më ikonikë të të gjitha kohërave (vetëm pamje nga afër) dhe pamje brenda trupit të avionit të Avro Lincoln B2.

Avionë të tjerë të hapur ekskluzivisht për ngjarjen përfshijnë: Hunting H.126, English Electric P.1A, Fairey FD2, Saunders-Roe SR.53, Hawker Siddeley Harrier GR.3, Kawasaki Ki-100-1b (vetëm pamja nga afër) dhe Pioneer binjak i aviacionit skocez CCII. Avionët do të drejtohen nga mbi 70 vullnetarë dhe kadetë.

Një total prej 300 biletash në ditë janë në dispozicion për Cockpits Open Weekend të Shtunën më 19 dhe të dielën më 20 Tetor dhe janë në dispozicion për të blerë përmes faqes në internet të Muzeut rafmuseum.org/cosford ose ditën në varësi të disponueshmërisë, që kushton 13.50 për person. Çmimi i biletës gjithashtu përfshin parkim dhe 10% zbritje në blerjet e bëra në dyqanin Muze gjatë ditës.

Për një shtesë prej 1.00 £, mbajtësit e biletave mund të blejnë një Libër Log për të mbajtur një regjistër të avionëve në të cilët kanë hyrë! Një kërkesë minimale për lartësinë prej 1.07 metra zbatohet për këtë ngjarje.

Hyrja në Muze është falas.

/NOA.al