Transmetuar më 02-03-2021, 16:45

Me nisjen e parë të automatizuar të një tullumbace që bie, e cila u zhvillua në mesnatë në pikën midis të Dielës dhe të Hënës 1 Mars 2021 nga aeroporti ushtarak i Galatina (Lecce), zyrtarisht fillon procesi i automatizimit të stacioneve të vëzhgimit meteorologjik të Forcës Ajrore, të cilat do tw sigurojnë mbledhjen e të dhënave atmosferike dhe meteorologjike në lartësi të mëdha, përmes lëshimit të balonave lart.

Ky modernizim i rëndësishëm i zbatuar nga Shërbimi Meteorologjik i Forcës Ajrore Italiane, ndër të parët në botë në përdorimin e sistemeve inovative dhe plotësisht automatike në fushën e vëzhgimeve të lartësive, ofron një seri avantazhesh për sa i përket performancës, besueshmërisë dhe fleksibilitetit.

Falë një sistemi kontrolli të centralizuar inovativ të stacioneve individuale do të jetë gjithashtu e mundur, sipas nevojave, të konfigurojmë rrjetin e ri radiofonik në kohë reale, duke drejtuar nisjet në zona specifike të territorit kombëtar të prekur nga situata meteorologjike me interes të veçantë , si për qëllime që lidhen drejtpërdrejt me sigurinë e fluturimeve civile dhe ushtarake, dhe – në përgjithësi – për të përmirësuar saktësinë e parashikimeve të motit.

Risi, e cila është pjesë e zhvillimit dhe modernizimit të vazhdueshëm të sistemeve të furnizuara me Forcën e Armatosur, buron nga një studim nga Departamenti i 4-të i Logjistikës i Shtabit të Forcave Ajrore mbi inovacionin e instrumenteve të motit, që ka të bëjë veçanërisht me riparimin dhe automatizimin të shërbimit të vëzhgimit në lartësi, në përputhje me evolucionin e filluar tashmë për stacionet e vëzhgimit meteorologjik në tokë.

"Meteorologjia sigurisht përfaqëson një nga ato fusha në të cilat, megjithëse tani ekzistojnë edhe ofrues të tjerë të shërbimeve, Forca Ajrore mban një pozicion drejtues si për sa i përket njohurive dhe aftësive për inovacion, falë së gjithash përvojës së saj të gjatë dhe profesionalizmit i personelit të tij të specializuar në sektor ”, deklaroi gjeneral brigade Luca De Martinis, Shef i Departamentit të 4-të SMA, me rastin e nisjes së parë.

Lëshimi i balonave të sondës për matjen e parametrave meteorologjikë në lartësi (temperatura, presioni, lagështia, drejtimi dhe intensiteti i erës) bëhet sipas procedurave standarde të rëna dakord në nivelin ndërkombëtar dhe të kryera në kohë të paracaktuara. Përgatitja e të ashtuquajturit "tren nisës", i përbërë nga tullumbace, sonda dhe parashuta, zhvillohet plotësisht automatikisht dhe lëshimi "miratohet" nga personeli i specializuar i Shërbimit Meteorologjik të Forcave Ajrore pasi të jetë marrë autorizimi paraprak nga shërbimi i Kontrollit të Trafikut Ajror.

Kjo garanton nivelin më të lartë të sigurisë për kryerjen e këtij aktiviteti duke minimizuar ndërhyrjen në aktivitetin e fluturimit në zonën e terrenit të aeroportit nga i cili bëhet nisja.

Sapo të merret "drita jeshile", sonda, e bashkangjitur në tullumbace, lëshohet në atmosferë përmes hapjes së të ashtuquajturave "petale" të pranishme në majë të strehës së nisjes. Gjatë ngjitjes së saj, e cila zhvillohet me një shpejtësi prej rreth 5 metwr pwr sekondw, sensorët e temperaturës, presionit dhe lagështisë brenda tij mbledhin të dhëna në lartësi të ndryshme, ndërsa drejtimi dhe intensiteti i erës në vend të kësaj merren duke filluar nga rruga e fluturimit të tullumbace e cila zbulohet nga një sensor për lundrim satelitor që përmbahet brenda sondës. /k.k/noa.al/

Burimi i lajmit: difesa.it