Transmetuar më 28-07-2022, 18:41

Apple ka angazhuar një nga menaxherët kryesorë të zhvillimit të makinave të Lamborghini, duke çuar kështu përpaea planet e saj për një makinë elektrike me vetëdrejtim, raporton noa.al duke cituar Auto Europe.

Kompania punësoi Luigi Taraborrelli, një veteran i markës italiane, për të ndihmuar në drejtimin e projektimit të automjetit të ardhshëm të Apple, thanë burime të kompanisë që është e njohur vetëm për produkte elektronike.

Taraborrelli ishte së fundmi kreu i departamentit të shasisë dhe dinamikës së automjeteve të Lamborghini.

Lëvizja është një tjetër sinjal se Apple është e përkushtuar të prodhojë një makinë elektrike dhe pa shofer, pas disa vitesh trazira dhe pengesa.

Me përvojën e tij, Taraborrelli bëhet një nga menaxherët më të vjetër në ekipin e Apple dhe sjell disa teknika ekzotike të makinave që janë futur në procese të ngjashme.

Ai ka punuar në modelet e Lamborghini si Urus, Huracan dhe Aventador, por edhe për modele më të limituara prodhimi si automjeti fuoristradë Huracan Sterrato dhe makina koncept Asterion.

Luigi mbikëqyri zhvillimin e shasisë së Lamborghini, si dhe fusha të tilla si drejtimi, frenat dhe rrotat, sipas profilit të tij në LinkedIn.

Në fillim të këtij viti, Apple zgjodhi një veteran të Fordit për të udhëhequr përpjekjet e saj për sigurinë e automjeteve.

Vitin e kaluar, kompania e teknologjisë punësoi Ulrich Kranz, ish-shefin e prodhuesit të vështirë të makinave elektrike Canoo dhe ish-udhëheqës i biznesit të makinave elektrike të BMW.

Para kësaj, Apple angazhoi ish-shefin e Tesla Autopilot, Stuart Bowers për të punuar në teknologjinë e vetëdrejtimit.

Projekti i Apple përfshin qindra ish-inxhinierë nga Tesla dhe kompani të tjera makinash, duke përfshirë Rivian, Alphabet’s Waymo, Volvo dhe Mercedes-Benz.

Kompania ka tërhequr gjithashtu ish-drejtues të lartë të dizajnit në staf nga Tesla, McLaren, Porsche dhe Aston Martin.

Kompania po synon të prezantojë një makinë rreth vitit 2025 me një dizajn që i ngjan shumë me limuzinën, citon noa.al, gjigantin Bloomberg.

Apple ka ambicie të mëdha për të krijuar një makinë pa timon dhe pa marshe, duke u mbështetur në teknologjinë plotësisht autonome, megjithëse shumë anëtarë të ekipit dhe vëzhgues të industrisë dyshojnë se një lëvizje e tillë është e mundur në 2025.

Edhe me punësimet e fundit, ekipi ka humbur talentin kryesor, duke përfshirë ish-kreun e projektit, Doug Field dhe specialistin e inteligjencës artificiale, Ian Goodfellow. /noa.al