Ushqimet e shëndetshme, për një sistem imunitar sa më rezistent
Transmetuar më 29-10-2019, 10:08

Si të keni një sistem imunitar rezistent ndaj gjithçkaje? Thjesht hani këto ushqime super efektive natyrale dhe të shëndetshme çdo ditë.

Ekzistojnë disa ushqime të shëndetshme që kundërshtojnë efektet negative të të ashtuquajturës "ushqim junk". Dhe për fat të mire, ne i referohemi natyrisht kryesisht frutave dhe perimeve, që duhet të konsumohen veçanërisht nëse janë të freskëta dhe në stinë.

Por ne gjithashtu mund të përdorim diçka tjetër për të forcuar mbrojtjen tonë imune dhe për të zvogëluar sikletet dhe papërsosmëritë, siç është një vijë beli e rrumbullakosur tepër, lëkura e tonifikuar dhe me shkëlqim.

Pikërisht për të forcuar sistemin imunitar, në veçanti ka tetë ushqime të shëndetshme që menjëherë do të na bëjnë të ndjehemi mirë brenda disa ditësh. Fillon me fruta plot me vitaminë C, pra sidomos portokall, mandarina, limon dhe agrumet në përgjithësi. Ato janë perfekte për trajtimin e sëmundjeve sezonale si ftohjet.

Pastaj vitamina C është e rëndësishme për të rimbushur prodhimin e qelizave të bardha të gjakut. Komponentët themelorë të sistemit imunitar. Ne vazhdojmë rishikimin tonë me spinaq dhe brokoli. Gjithashtu në këto perime gjejmë vitaminë C (në këtë të fundit edhe E), përveç hekurit, antioksidantëve dhe lëndëve ushqyese të tjera.

Hudhra është gjithashtu e përsosur. Mund të përdoret në kuzhinë në shumë mënyra të ndryshme. Është një nga antifungalet më të efektshëm, antiseptikët dhe antioksidantët që ekzistojnë. Në shumë dieta rekomandohet të merrni bajame: 20 ose 30 gram në ditë, më mirë nëse një meze të lehtë. Ata kanë një fuqi kaq të madhe për të na ngopur sa na bëjnë të mos shijojmë asgjë tjetër. Atëherë ato janë të pasura me antioksidantë dhe vitaminë E.

Xhenxhefili: është i shkëlqyeshëm si si erëz për shumë pjata, por edhe si përbërësit kryesorë për çajin dhe infuzionet e nxehta, të atyre që dinë të tonifikohen menjëherë. Është anti-inflamator dhe shëron ndjenjën e përzjeries.

Më në fund, farat e lulediellit dhe kos me pak yndyrë. Të parët përmbajnë lëndë ushqyese, magnez, fosfor dhe vitamina. Këto të fundit, me fermentet e tyre të gjalla të laktikut, japin një kontribut shumë domethënës në sistemin tonë imunitar./b.l/noa.al/

Loading...
Loading...