Transmetuar më 03-06-2021, 12:34

Kompania më e madhe e produkteve ushqimore në botë e pranishme dhe në Shqipëri, Nestlé, ka pranuar në një dokumet të brendshëm se më shumë se 60 përqind e ushqimeve të saj kryesore dhe pijeve nuk përmbushin një "përkufizim të njohur të mirëqenies" dhe se "disa nga produktet tona ‘nuk do të jenë kurrë të shëndetshme’, pavarësisht se sa shumë mund të përmirësohen".

Një prezantim i qarkulluar midis drejtuesve të lartë në fillim të këtij viti, i parë nga Instancat Monetare, thotë se vetëm 37 përqind e ushqimeve dhe pijeve të Nestlé, marrin një renditje mbi 3.5 nën yllin e mirëqenies Australiane që është Sistemi i Renditjes për Cilësitë dhe Vlerat e produkteve konsumatore, raporton noa.al duke cituar publikimin nga Financial Times dhe shumë media të tjera ndërkombëtare.

Ky sistem matjeje vlerëson produktet deri në 5 yje dhe përdoret në analiza nga ekipe në të gjithë botën, në kuadrin e" Entry to Diet Basis". Nestlé, prodhuesi i produkteve si KitKats, Maggi dhe Nescafe, nuk e arrin këtë prag, por vetëm 3.5.

Brenda portofolit të saj të përgjithshëm të ushqimit dhe pijeve, rreth 70 përqind e produkteve ushqimore të Nestlé nuk arritën të përmbushin atë prag, thuhet në prezantim. Këtu përfshihen dhe 96 përqind e pijeve – duke përjashtuar ekspresin e pastër – dhe 99 përqind të portofolit të ëmbëlsirave dhe akullores së Nestlé.

Gjetjet vijnë ndërsa prodhuesit e ushqimeve përballen me presion dhe nxitje në të gjithë botën për të luftuar problemet e mbipeshës dhe për të promovuar konsumim më të shëndetshëm.

Pija e njohur me aromë portokalli San Pellegrino, ka marrë një "E" – nota më e keqe e një sistemi të veçantë vlerësimi, Nutri-Rating – me më shumë se 7.1 g sheqer për 100 ml, thotë prezantimi, duke shtruar pyetjen: "A duhet që një model i mirëqenies të ketë një [vlerësim] të tillë, E?"

Ndërkohë, Nesquik me aromë luleshtrydhe të Nestlé, i cili ofrohet në SH.B.A., përmban 14 g sheqer në një porcion, megjithëse është krijuar për tu kombinuar me qumësht. Ai është përshkruar si "i shkëlqyer në mëngjes për t’i bërë fëmijët të jenë të përgatitur për të nisur ditën".

Kompania thotë se po përpiqet të përmirësojë gjërat dhe ka pakësuar sheqernat dhe natriumin në produktet e saj në mënyrë të konsiderueshme, rreth 14-15 përqind më pak se 7 vite më parë. Produkte të Nestlé në Shqipëri i sjell prej vitesh kompania Agna Group. Noa.al kërkoi një koment nga kjo kompani dhe do të mbetet në pritje të një përgjigjeje. /noa.al