Transmetuar më 08-08-2022, 13:06

Charles Leclerc, siç deklaroi pas dështimit hungarez, do të kishte dashur të garonte javën e ardhshme në Spa, gjithashtu për të lënë menjëherë pas hidhërimin e një GP zhgënjyes. Sidoqoftë, pushimi i detyrueshëm veror i F1 po e bën atë të harrojë, të paktën për një kohë, vështirësitë e një sezoni që padyshim ka marrë një kthesë për keq në një mënyrë tjetër.

Piloti monegask vendosi të shkëputej me miqtë e tij, midis Korsikës dhe Sardenjës, në jahtin e tij të ri “Made in Italy”. Kampioni i Formula 1, Charles Leclerc, në fakt i dhuroi vetes një “Riva Ribelle 66”, jaht të cilin e pagëzoi si "gjashtëmbëdhjeta", si numrin e tij të garës.

Në fakt është jahti i dytë i pilotit të Ferrarit, i prodhuar nga kantieri detar “Sarnico”. I pari ishte “Dolceriva 48”, me nofkën "Monza", e marrë në vitin 2019 dhe kushtuar fitores së tij në GP e Italisë.

Krahasuar me “Riva” e tij të parë, "Sedici" i Leclerc është më i madh. Trupi ka 20 metra gjatësi dhe është i pajisur me dy motorë Mann për 1550 kuaj fuqi (për 61 km/h shpejtësi lundrimi). Ky jaht ka vend për 12 persona dhe kushton të paktën 4 milionë euro, pa llogaritur personalizimet. Jo një çmim i madh ​​për Leclerc, i cili fiton një shifër afër 10 milionë euro në vit.

Nuk është rastësi që Leclerc iu ka qëndruar besnik jahteve “Riva”. Ekziston një partneritet historik midis kantierit të anijeve të grupit Ferretti dhe Maranello, i cili e sheh markën “Riva” të pranishme në trupin e F1 me një vend dhe në helmetën e Charles. Ah, ndoshta këtu do të ketë ndikuar edhe Piero Ferrari, i cili ka qenë aksioner i “Riva” që nga viti 2016…