Transmetuar më 11-08-2022, 12:19

Google ka rezerva të mëdha në lidhje me zhvillimin e një organi vetë-rregullues për sektorin e mediave sociale në Indi për të dëgjuar ankesat e përdoruesve, megjithëse propozimi ka mbështetje nga Facebook dhe Twitter.

India propozoi në qershor caktimin e një paneli qeveritar për të dëgjuar ankesat nga përdoruesit në lidhje me vendimet e moderimit të përmbajtjes, por gjithashtu ka thënë se është e hapur ndaj idesë së një organi vetërregullues, nëse industria është e gatshme.

Mungesa e konsensusit midis gjigantëve të teknologjisë, megjithatë, rrit gjasat e formimit të një paneli qeveritar, një perspektivë që Facebook dhe Twitter i “Meta Platforms Inc” (META.O) janë të prirur ta shmangin, pasi kanë frikë nga tejkalimi i qeverisë dhe rregullatorëve në Indi, thanë burimet.

Në një takim me dyer të mbyllura këtë javë, Google iu tha të pranishmëve të tjerë se kompania nuk ishte e bindur për meritat e një organi vetërregullues. Organi do të nënkuptonte rishikime të jashtme të vendimeve që mund ta detyronin Google të rivendoste përmbajtjen, edhe nëse ajo shkel politikat e brendshme të saj, citohet të ketë thënë ekzekutivi.

Direktiva të tilla nga një organ vetë-rregullues mund të krijojnë një precedent të rrezikshëm, cituan burimet gjithashtu, të thoshte ekzekutivi i Google. Burimet nuk pranuan të identifikoheshin, pasi diskutimet ishin private.

Përveç Facebook, Twitter dhe Google, në takim morën pjesë edhe përfaqësues nga Snap Inc (SNAP.N) dhe platforma e njohur e mediave sociale indiane ShareChat. Së bashku, kompanitë kanë qindra miliona përdorues në Indi.

Snap dhe ShareChat shprehën gjithashtu shqetësimin për një sistem vetë-rregullues, duke thënë se çështja kërkon shumë më tepër konsultime, duke përfshirë shoqërinë civile, thanë burimet.

Google tha në një deklaratë se kishte marrë pjesë në një takim paraprak dhe po angazhohej me industrinë dhe qeverinë, duke shtuar se po "eksploronte të gjitha opsionet për një zgjidhje më të mirë të mundshme".

ShareChat dhe Facebook nuk pranuan të komentojnë. Kompanitë e tjera nuk iu përgjigjën kërkesave të Reuters për koment. Organet vetë-rregulluese të përmbajtjes policore në sektorin e mediave sociale janë të rralla, megjithëse ka pasur raste bashkëpunimi. Në Zelandën e Re, kompanitë e mëdha të teknologjisë kanë nënshkruar një kod praktike që synon të reduktojë përmbajtjen e dëmshme në internet.

Tensioni mbi vendimet e përmbajtjes së mediave sociale ka qenë një çështje veçanërisht e mprehtë në Indi. Kompanitë e mediave sociale shpesh marrin kërkesa nga qeveria për heqje lajmesh ose reduktojnë përmbajtjen në mënyrë proaktive. YouTube i Google, për shembull, hoqi 1.2 milionë video në tremujorin e parë të këtij viti, që ishin në kundërshtim me udhëzimet e tij, shifra më e lartë në çdo vend të botës.

Qeveria e Indisë është e shqetësuar se përdoruesit e mërzitur me vendimet për heqjen e përmbajtjes së tyre nuk kanë një sistem të duhur për të apeluar ato vendime dhe se mjeti i tyre i vetëm ligjor është të shkojnë në gjykatë.

Twitter është përballur me reagime pasi bllokoi llogaritë e indianëve me ndikim, duke përfshirë politikanë, me justifikimin se kanë shkelur politikat e tij.

Gjigantët e teknologjisë perëndimore kanë qenë prej vitesh në kundërshtim me qeverinë indiane, duke argumentuar se rregulloret strikte po dëmtojnë planet e tyre të biznesit dhe investimeve. Mosmarrëveshjet kanë tensionuar gjithashtu lidhjet tregtare midis Nju Delhit dhe Uashingtonit.