Banka e Shqipërisë për nevoja të plotësimit të vendeve vakante të punës, shpall për konkurrim një vend të lirë në pozicionin e punës “Specialist për sigurimin e brendshëm”, në Zyrën e Sigurimit të Brendshëm, Sektori i Sigurimit dhe Mbrojtjes Fizike pranë Departamentit të Sigurimit dhe Mbrojtjes (DSM).
Detyrat sipas përshkrimit të punës së pozicionit të lartpërmendur, ndër të tjera, përfshijnë:
– Zbatimin e proceseve të punës që lidhen me implementimin e masave të sigurisë dhe mbrojtjes fizike në objektet e Bankës së Shqipërisë, për realizimin me përgjegjësi të lartë të shërbimit të mbrojtjes dhe sigurisë së personelit, aseteve të Bankës, si dhe vlerave monetare
– Organizimin dhe bashkërendimin e punës me qëllim parandalimin, bllokimin dhe minimizimin e riskut që mund të shkaktohen ndaj Bankës së Shqipërisë.
– Zbatimin e detyrave të ngarkuara sipas kuadrit rregullator dhe planeve të punës të miratuara nga Administratorët e institucionit dhe drejtuesit e njësisë, me qëllim garantimin e vazhdimësisë së punës në lidhje me proceset e sigurisë dhe mbrojtjes së institucionit.
– Kryerjen në kohë dhe me cilësi të detyrave të ngarkuara, duke raportuar për shkeljet proceduriale dhe administrative gjatë kohës së punës.
Ndër kriteret që duhet të plotësojë kandidati për pozicionin e lartpërmendur “Specialist i sigurimit të brendshëm”, janë si më poshtë vijon:
a. Edukimi, trajnimi dhe eksperiencat të kërkuara për kandidatët që aplikojnë për këtë pozicion:
– Kandidatët që kërkojnë të aplikojnë për konkurrim preferohet të jenë diplomuar në universitete/fakultete ushtarake (Akademi Ushtarake e Forcave të Armatosura dhe Akademia e Lartë e Rendit, me sistem të plotë brenda ose jashtë vendit).
– Preferohet të kenë përvojë pune mbi 5 (pesë) vjet pa shkëputje, në institucionet e sigurisë (kryesisht në institucionet e Policisë së Shtetit, Ministrisë së Mbrojtjes ose institucione të tjera të sigurisë në vend);
– Të ketë njohuri bazë të lëndëve të rrezikshme (eksplozivë, lëndë kimike, barute të ndryshëm etj.,) për zbulimin dhe parandalimin e riskut të tyre;
– Të jetë i aftë në zgjidhjen e problemeve të pa parashikuara që mund të krijohen ose lindin gjatë kryerjes së detyrës, kur cenohet siguria e objekteve, jetës së punonjësve të Bankës apo vlerave të saj.
b. Aftësitë, cilësitë dhe eksperiencat e preferuara për kandidatët që aplikojnë për këtë pozicion:
– Të ketë njohje e të paktën një gjuhe zyrtare të Bashkimit Evropian, preferohet gjuha angleze, mundësisht e dokumentuar;
– Të ketë kryer kurse profesionale në fushën e sigurisë dhe mbrojtjes fizike (mundësisht të dokumentuara);
– Të ketë aftësi shumë të të mira komunikuese, rrjedhshmëri në të shprehur dhe formulimin e shkresave/informacioneve;
– Të ketë njohuri në programet kompjuterike (Microsoft Office, etj.) dhe ti përdorë ato.
Dokumentet e kërkuara:
Kandidatët që do të aplikojnë për konkurrim duhet të paraqesin dokumentet e mëposhtme;
– Jetëshkrimi (Curriculum Vitae);
– Letër motivimi/interesi e cila përmban arsyet dhe pritjet e kandidatit i cili kërkon të punësohet pranë Bankës së Shqipërisë;
– Diplomë të shkollës së lartë;
– Dokumenti i/e diplomimit me gradë shkencore, (në qoftë se ka);
– Listë Notash;
– Dëshmi të ndryshme kualifikimi (në qoftë se ka);
– Deklaratë prezantuese/reference nga eprori i tij, punëdhënësi i fundit apo profesori i tij (në qoftë se ka);
– Dëshmi të gjuhëve të huaja (në qoftë se ka);
– Raporti i aftësisë në punë;
– Vërtetim nga prokuroria, gjykata dhe dëshmi penaliteti, ku të vërtetohet që nuk jeni i dënuar ose në ndjekje penale;
– Certifikatë e gjendjes familjare;
– Të mos jetë i larguar nga puna për masa disiplinore në bazë të ligjit për nëpunësin e shërbimit civil në Republikën e Shqipërisë dhe Kodit të Punës;
– Fotografi 2 (dy) copë;
– Fotokopje e kartës së identitetit;
Kandidatët mund të paraqiten çdo ditë pranë Departamentit të Burimeve Njerëzore të Bankës së Shqipërisë në adresën Sheshi Skënderbej nr.1 Tiranë për të tërhequr formën e aplikimit, ose mund ta shkarkojnë atë në link-un e mëposhtëm në faqen zyrtare të institucionit në internet:
Konkurrimi në Bankën e Shqipërisë bëhet në bazë të proçedurave të miratuara nga Këshilli Mbikëqyrës i Bankës së Shqipërisë me tre faza:
1. Në fazën e parë, bëhet përzgjedhja e kandidatëve që do t’i nënshtrohen testimit me shkrim dhe me gojë e cila konsiston në verifikimin nëse dokumentacioni i paraqitur nga çdo kandidat vërteton plotësimin e kërkesave të përgjithshme dhe të kërkesave specifike, të përcaktuara në shpalljen për konkurrim. Vetëm kandidatët që plotësojnë këto kërkesa, i nënshtrohen fazave të mëtejshme të konkurrimit;
2. Në fazën e dytë zhvillohet testimi me shkrim:
i. për zotërimin e gjuhës angleze;
ii. për nivelin e njohurive profesionale.
Në qoftë se rezultati i testimit me shkrim për zotërimin e gjuhës së huaj dhe nivelin e njohurive profesionale është nën nivelin minimal të përcaktuar, kandidati nuk kualifikohet për fazat e mëtejshme të konkurrimit;
3. Në fazën e tretë zhvillohet intervistimi me gojë i kandidatëve, i cili synon të evidentojë formimin e përgjithshëm si dhe vizionin personal mbi statusin dhe veprimtarinë e Bankës.
Dokumentacioni të paraqitet brenda datës 3 shkurt 2020. Pas kësaj date nuk pranohet asnjë dokument.
– Kandidati, i cili dëshiron të konkurrojë, mund të paraqitet çdo ditë pranë Bankës së Shqipërisë, për t’u njohur me kriteret e vendeve të punës të shpallur për konkurrim dhe për të plotësuar kërkesën përkatëse sipas formatit të miratuar nga Banka e Shqipërisë;
– Dokumentacioni i kërkuar të dorëzohet në Bankën e Shqipërisë, i mbyllur në zarf me adresën përkatëse dhe të jetë i plotësuar sipas kërkesave të mësipërme.
(Kujdes: Dokumentacioni duhet të jetë origjinal ose fotokopje e noterizuar. Mosparaqitja e plotë e dokumentacionit sjell skualifikim të kandidatit).