Transmetuar më 24-08-2022, 11:28

Segmenti SUV, pavarësisht se prej kohësh tregu i makinave po përballet me shumë vështirësi, vazhdon të rritet. Të dhënat tregojnë kështu. Pothuajse një në dy makina të reja (45.5%) të shitura në Evropë është SUV. Për më tepër, ky lloj makinash, në afatin deri në 10 vite arrijnë mesataren 36.7% në shitje, ndërsa ato deri në 5 vite, 40.7%.

Klientët janë të bindur nga përmirësimi i shikueshmërisë, aksesi më i lehtë, një ndjenjë sigurie dhe besimi më i madh në drejtimin e automjeteve në rrugë të paasfaltuara. Nga ana tjetër, megjithatë, struktura më e lartë rezulton në tërheqje më të madhe aerodinamike dhe rrjedhimisht konsum më të madh të karburantit. Ky është një aspekt që në kohë kaq delikate dhe me çmime që shpesh rriten në qiell, klientët e mbajnë veçanërisht parasysh.

“Carvago.com” ka përpiluar një listë me pesë SUV që përfaqësojnë një kompromis të mirë midis karakteristikave shumë të vlerësuara dhe konsumit të moderuar. "Gjetja e një SUV të lirë nuk do të ishte shumë e vështirë nëse do të ishim të kënaqur me makina më të vogla si Peugeot 2008 ose Skoda Kamiq, – shpjegoi Antonio Gentile, menaxher i “Carvago” për Italinë.

– Ne po kërkonim vetëm modele të afta për të marrë një familje prej katër anëtarësh me pushime, në thjeshtësinë e tyre. Si parametra bazë të kërkimit kemi vendosur çmimin 28.000 euro, kilometrazhin deri në 99.000 km dhe moshën maksimale 5 vite. Midis pajisjeve ne kërkuam të paktën sensorë të kontrollit të lundrimit dhe parkimit. Çfarë nënkuptohet saktësisht me konsum të ulët? Për ne, deri në pesë litra për njëqind kilometra".

BMW X1 20d xDrive Steptronic

Me 140 kW (190 hp) dhe konsum nga 4,9 l / 100 km, BMW X1 20d xDrive Steptronic është një SUV që duhet marrë në konsideratë për familjet që kërkojnë hapësirë, performancë dhe konsum të moderuar. Nuk është e re që marka gjermane ka motorë efikasë, që mundësojnë konsum të reduktuar edhe në trafikun real të përditshëm. Me fuqi më të ulët (110 kW / 150 hp), ekziston edhe 18d, i cili është edhe më i lirë (nga 4.3 l / 100 km).

Mazda CX-5 2.2 Skyactiv-D

Në radhët e Mazda, CX-5 2.2 Skyactiv-D (110 kW 150 hp) fiton një vend në këtë listë. Konsumi fillon me 5 l/100 km, por nuk ka vetëm kaq. SUV japonez krenohet me një pozicion të rehatshëm drejtimi dhe sjellje harmonike në kthesat, standarde që gjenden në të gjitha modelet e Mazda.

Nissan Qashqai 1.5 dCi

Ndër SUV-të që kanë qenë më të suksesshëm në Evropë, është padyshim Nissan Qashqai, i cili sot ka shumë më tepër konkurrencë sesa kishte disa vite më parë, kur debutoi në treg. Konkurrencë që përpiqet të mbajë larg (jo gjithmonë ia del mbanë, pasi tani nuk është ndër SUV-të më të kërkuar, ndërkohë që mbrohet) me modele të tilla si njësia me naftë 1.5 dCi (85 kW 115 hp) konsumi i të cilave fillon nga 3.8 l / 100 km.

Peugeot 3008 1.5 BlueHDi

Nga ana tjetër, një SUV që ka qenë shumë i njohur vitet e fundit është Peugeot 3008. Me motorin e saj me naftë 1.5 BlueHDi (96 kW 130 hp), konsumi i karburantit fillon nga 4.2 l / 100 km. Për më tepër, me përditësimin e vitit 2020, Peugeot 3008 është bërë më modern, veçanërisht brenda.

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Një SUV hibrid nuk mund të mungonte. Dhe u zgjodh Toyota RAV4 2.5 Hybrid, me një performancë prej 145 kW 197 hp (megjithëse një RAV4 me naftë do të kishte plotësuar ende kriteret e listës). Me një motor me djegie të brendshme 114 kW dhe një motor elektrik 105 kW, ky SUV është veçanërisht i dobishëm në qytet, duke reduktuar konsumin e karburantit nga 4.9 l / 100 km.