Transmetuar më 11-08-2023, 07:56

Megjithë disponueshmërinë ekonomike pothuajse të pafundme, Mark Zuckerberg është mjaft "i zgjuar" kur bëhet fjalë për blerjen e një makine, duke u mbështetur në modelet "popullore". Me ndonjë përjashtim.

Il fondatore di Meta Mark Zuckerberg

Një garazh me profil "të ulët"

Falë rrjetit social shumë të njohur Facebook, Mark Zuckerberg ka mundur të ndërtojë një pasuri shumë miliardë dollarëshe në moshë të re dhe tani me “Meta Inc” mban kontrollin e rrjeteve të rëndësishme sociale si WhatsApp e Instagram. Pavarësisht nga disponueshmëria ekonomike pothuajse e pafundme, në një nivel thjesht "automobilistik", Zuckerberg dhe gruaja e tij Priscilla Chan mbajnë një profil të ulët, duke përdorur pothuajse ekskluzivisht makina "të zakonshme". Kujdes nga "pothuajse". Le të zbulojmë në këtë “fotostorie” disa nga modelet e përdorura nga “mbreti” i rrjeteve sociale.

Subaru Forester

SUV i gjerë nga shtëpia e Pleiades ishte makina e parë e blerë nga Zuckerberg në agimin e suksesit të tij. Është një model “popullor”, edhe nëse të tjerë të famshëm e kanë përfshirë në flotën e tyre, kujto këtu edhe David Beckham. I pajisur me një motor 2000 cc, Forester ende gëzon sukses të konsiderueshëm global, falë edhe kostove relativisht të përballueshme edhe për përdoruesin "mesatar". Në fakt, lista e çmimeve në SHBA fillon me rreth 27.000 dollarë.

Honda Fit

Për udhëtimet e tij në qytetin Palo Alto, ku jeton, Zuckerberg preferon të mbajë një profil shumë të ulët, duke përdorur një “Honda Fit” të vogël. I shitur në tregjet evropiane si “Honda Jazz”, është një minibus me pesë vende të segmentit B, me performancë diskrete dhe besueshmëri të shkëlqyer. “Fit/Jazz” ka qenë në prodhim që nga viti 2001 dhe tani është në gjeneratën e tij të katërt. Çmimi në SHBA është pak më shumë se 15.000 dollarë, duke e bërë “Fit” një makinë "popullore".

Acura Tx

Kjo makinë ekzekutive, e shitur nën markën premium të Honda, u prezantua në vitin 2003 si zëvendësim për Integra. Duke pasur të njëjtin motor si modelet e suksesshme Accord, CR-V dhe Element, kjo makinë mund të ketë ose një transmetim automatik me pesë shpejtësi, ose një transmetim manual me gjashtë shpejtësi. Acura Tx, i prodhuar në dy gjenerata të ndryshme deri në vitin 2014 dhe më pas i zëvendësuar nga Tlx, është një sedan kompakt që Zuckerberg e pëlqen shumë. Themeluesi i Facebook ka një të zezë, për të cilën thotë se është jashtëzakonisht e besueshme. Çmimi i kësaj makine nuk i kalon 30 mijë dollarë.

Volkswagen Golf Gti, gjenerata e gjashtë

Golf është një "ikonë" e vërtetë e motorizimit masiv dhe në historinë e tij prej dekadash ka gëzuar vërtet sukses në mbarë botën. Në SHBA është kthyer në një “kult” që në gjeneratat e para, shitur me emrin Rabbit. Versioni Gti ka qenë gjithmonë ai "sportiv" i këtij momenti historik të automobilave dhe Zuckerberg zotëron një të tillë me kamio manuale. Gjenerata e gjashtë, e projektuar nga Walter de Silva, u prodhua midis viteve 2008 dhe 2021. Edhe një herë, çmimet aktuale janë të ulëta: pak më shumë se 29.500 dollarë mjaftojnë për të blerë një Golf në SHBA.

Infiniti G25

Rrjedh nga platforma G, prej së cilës e kanë origjinën edhe Primera dhe Skyline. E shitur nën markën luksoze Nissan, G25 është një makinë e karakterizuar nga niveli i mirë i luksit dhe komoditetit, me motorë që variojnë nga 2 litra e gjysmë deri në 3.7 litra. Transmetimi mund të jetë manual me gjashtë shpejtësi ose automatik me pesë ose shtatë shpejtësi. I pajisur me një kornizë shumë rezistente, G25 karakterizohet nga kosto që janë në përgjithësi brenda mundësive të një përdoruesi mesatar dhe të lartë. Versionet më themelore kushtojnë pak më shumë se 33 mijë dollarë.

Pagani Huayra

E vetmja "bishë" automobilistike që Zuckerberg i ka lejuar vetes për flotën e tij është një Pagani Huayra. E ndërtuar në Itali nga fabrika “Horacio Pagani”, karakterizohet nga motori Mercedes Benz Amg V12 M158, i aftë për fuqinë prej 730 HP, me një çift rrotullues 1000 Nm dhe shpejtësi maksimale 370 km/h. Njësia e lëvizjes shoqërohet nga kutia e shpejtësisë "racing" me shtatë shpejtësi X-Trac, një nga më të mirat në segmentin e supermakinave. Zuckerberg, për një herë, nuk ka kursyer asnjë shpenzim për të zotëruar një kopje të Huayra, duke shpenzuar rreth 1.4 milionë dollarë për ta blerë. Megjithatë, numri një i Facebook e përdor këtë xhevahir në mënyrë sporadike…