Transmetuar më 06-04-2024, 14:03

Rreth 1200 kopje u bënë midis 1894 dhe 1902

Në këtë ditë të vitit 1894 u krijua Benz Motor-Velocipede. Plot 130 vjet më vonë, kjo makinë bëri daljen e saj të parë në vitin jubilar në pistën e testimit të fabrikës Mercedes në Zindelfingen.

Vendndodhja nuk u zgjodh rastësisht: sot atje po testohet përdorimi i robotëve humanoidë për prodhim edhe logjistik, i cili është po aq inovativ sa zhvillimi dhe prodhimi i serisë së parë të kësaj makine 130 vjet më parë.

Një pikë kthese për industrinë

Departamenti i Mercedes-Benz Classic ka përgatitur makinën për ngasje sipas standardeve më të larta të origjinalitetit me ndihmën e ekspertizës së Qendrës së tij Classic në Fellbach.

Për projekte të tilla, ata mbështeten në dokumente dhe informacione të gjera historike në arkivi.

Motor-Velocipede më parë ishte ekspozuar në Muzeun Mercedes-Benz.

Në 1894, Benz Motor-Velocipede inovativ me ndërtimin e tij të lehtë shënoi një pikë kthese për industrinë e automobilave.

"Kërkesa për këtë automjet ishte fjalë për fjalë e madhe. Ajo që ne do të bënim shitet menjëherë." Kjo është ajo që shpikësi i makinës, Karl Benz, tha në një intervistë në 1909.

U prodhuan 1200 makina

Në total, rreth 1200 shembuj të këtij modeli nga familja e makinave kompakte Benz u prodhuan në fabrikën e Benz në Mannheim midis 1894 dhe 1902.

I njohur si "Velo", modeli ishte makina e parë e pasagjerëve e prodhuar në masë në histori.

Mercedes Benz e përshkroi performancën e makinës në 1894 si më poshtë: "Ky Velocipede ka një motor të aftë për të zhvilluar një kuaj e gjysmë fuqi".

Dy vjet më vonë, katalogu deklaroi shpejtësinë maksimale dhe sjelljen e drejtimit: "Velocipede mund të udhëtojë rreth 20 kilometra në orë dhe të kapërcejë pjerrësi deri në 10% në rrugë të mira. Kushton 2000 marka "së bashku me pajisjet dhe fenerët më të mirë".

Gomat pneumatike si pajisje shtesë

Më vonë, gjithçka ndodhi me shpejtësi të madhe. Nga viti 1896 e tutje, Benz ofroi motorë dhe aksesorë më të fuqishëm.

Si një version luksoz i Motor-Velocipede, Benz Comfortable erdhi me një trup më të gjatë, një marsh të tretë opsional, mbulesa më të përpunuara të sediljeve, një ndenjëse për fëmijë nga ana e pasme dhe një levë për nisje më të lehtë.

Pajisjet shtesë përfshinin goma pneumatike për karakteristika më të mira të drejtimit.

Automjeti u prodhua si Benz Motor-Velocipede deri në vitin 1900 dhe si Benz Comfortable deri në 1902, dhe u zhvillua vazhdimisht më tej.

Në mënyrë të veçantë, fuqia e prodhimit të motorit vertikal me volant me një litër të montuar horizontalisht u rrit nga 1.1 kW (1.5 hp) në Benz Vel-in e parë të 1894 në 3.3 kW (4.5 hp) në versionin 1902 të Benz Comfortable.

Ishte gjithashtu makina e parë britanike

Familja model ishte gjithashtu një sukses në eksport. Kjo tregohet në një katalog tregjuhësh në gjermanisht, anglisht dhe frëngjisht nga viti 1901.

Në Francë, Velo u reklamua si Eclair, ose rrufe. Në 1895, Benz licencoi kompaninë inxhinierike britanike Arnold për të prodhuar Motor-Velocipedes. Carriage Arnold Motor ishte një nga makinat e para britanike. /noa.al

Bashkohu me kanalin e NOA WhatsApp për lajmet më të fundit direkt në celularin tënd